Kelam kabut di Ofis

Tak tau la hormon apa yang merembes 2-3 hari nih kat badan aku, bila nampak pintu jer kaki naik atas pintu...tak pun penumbuk sekali das kat pintu tu. Kesian kat pintu tu..memang la sakit tapi apakan daya itu jer cara nak lepas kebingungan yang melampaui batas. Mungkin pasal rindu seseorang kot :-) .... Dengan esemen berlambak tak usik lagi, ditambah kelam kabut taufan apekebenda kat ofis nih (konon byk kerja kot) bertambah la kepala ni rungsing and tak sabar- sabar nak kerja kat luar yang boleh kata aman la lepas kul 3 petang. Tapi semangat nak kuar tak macam dulu lagi because dulu keluar takder siapa hirau and hati tak rindu sesiapa.... tapi sekarang dah ada orang hirau and rindu seseorang :-) so macam malas jer nak kuar. Takut la rindu- rindu lama-lama jadi gila.

Harini hari terakhir kat ofis, after this 2 bulan kerja luar.. kepada yang selalu ambil port kat weblog ni (tak sampai 10 orang) harap jgn la lupakan blog ni kalau tak diupdate. Maklumla kalau dah outstation tu, sure la malas nak carik internet.. So berkulat la blog ni...Aku akan habis and balik kl pada 18 september 2009 bersamaan dengan hari jadi aku yang ke 27 tahun. Selamat hari jadi yang ke 27 bagi aku...kalau boleh aku nak habiskan belajar aku pada umur 28 tahun aku and terus dapat isteri yang solehah untuk aku pada tahun depan gak :-) hehehheheh kalau orang nak la kawin dengan aku...
wassalam

Comments

Popular Posts