Kenali Diri Anda...

Pernahkah anda mengenali diri anda? Sampai tahap apa you all kenali diri sendiri? Adakah benar anda mengenali diri anda atau hanya tersedar apabila diberitahu oleh seseorang tentang anda? Mengapa kita perlu mengenali diri sendiri? Sejauh mana kemampuan kita untuk mengenali diri sendiri? Adakah benar sesiapa yang tidak mengenali diri sendiri dikira orang yang mampu membuat kejutan untuk diri sendiri?



Dah 27 tahun hidup, aku rasa gabungan nostalgia, enigma hidup bercerita kugiran jiwa sendiri, dan mentaliti kenali kehidupan semasa banyak menyumbang tahap kebatinan diri aku dalam mengenali kehidupan diri sendiri tetapi masih belum tercapai sasaran atau kehendak diri yang mahukan lebih dari itu. kesimpulan ayat nya, aku masih tak paham siapa diri aku...Huhuhuhuhu. Bukan aku jer yang tak paham, kadang2 orang lain pun tak paham. Mana tak nya kadang2 aku ok, kadang2a tak ok, kadang2 selalu bantu orang, tapi selalu nya tak bantu pun, kadang2 egois, tamak, suka bangga diri tetapi kadang2 tunduk pada keadaan sekeliling, pandai hormat orang, suka bantu-membantu, pemurah dan etc. Aku pun pelik, kenapa dah 27 tahun hidup masih ada benda yang aku tak paham tentang diri aku....So macam biasa... LU PIKIR LA SENDIRI...huhuhuhu

Comments

Popular Posts