Akhirnya...inilah Weblog Rasmi aku

Salam takzim, sejahtera, Ahlan Wasahlan dan selamat datang ke Weblog rasmi aku yang pertama kali dalam sejarah aku bina atas dasar permintaan secara spontanious aku sendiri. Weblog yang berkonsepkan main gitar di jambatan ini mempunyai Prolognya yang tersendiri dan istimewanya merangkumi kisah sosiologi kemasyarakatan serta kisah semak otak yang aku lalui seharian.
Blog ini terbuka kepada sesiapa untuk dibaca, diterjemah dan memberikan pandangan samada secara lansung dan tidak langsung.Meminjam kata kekanda aku dalam blognya,
"Maka dengan ini, "saya" merasmikan blog ini dengan "Bismillahirrahmanirrahim"...tadaaa *potong reben kaler merah*
~KURIKENDI.dot.com~
Selamat berkhayal dan menulis..Hehehehehhehe.;-)

Comments

Anonymous said…
erm, dah menulis pulak doh mamat nih ahaks
Anonymous said…
ko kena rajin apdet blog macam aku...errr sebulan sekali...wakakakakak!
Anonymous said…
weh...boleh la ko paking url aku nih...

http://rahsiamudah.blogspot.com
http://formulakekayaan.blogspot.com

yang ni pulak blog friendster aku

yang lain-lain nanti aku update
Anonymous said…
yang ni pulak blog friendster aku


http://myick_84.blogs.friendster.com/my_blog/
kurikendi said…
aku rajin la ni, asal apdet jer mak suruh turun makan,2nd time nak apdet jer didi suruh turun makan lagik....bila la nak siapnya apdet blog aku nih...asyik makan..makan..makan
kurikendi said…
oit mior, aku dah update blog aku dihiasi url2 ko ni....takder komisen ker?:-)

Popular Posts