Lepak-melepak...uitm & aku- night version

Jarang benor aku dapat calling dari geng budak jahat uitm (2000-2003) di suruh ajak lepak. ada la dalam setahun 3-4 kali dapat lepak ramai-ramai sekitar shah alam. Dulu-dulu masa zaman remaja boleh la lepak kat karaoke ke, turun key all (selalu uptoen damansara utama la) ke sampai ke larut pagi. Sekarang semua dah berubah. Ramai yang dah kahwin dan beranak pinak, kecuali aku...so terpaksa la lepak kat tempat yang mudah jumpa and kali ni kat kopitiam Li di shah alam seksyen 7. Majlis lepaking ditaja oleh inspektor jsj cheras cilabai. Majlis ini juga dihadiri oleh ciklias (tokey travel egency trg), jebeng (consultant team building), aku (macai govt), cupu (jaga indon kerja), kongo (uitm maintenance), sikodeng (tokey advertisement), and junior2 uitm yang aku tak kenal.

Aturcara macam biasa sembang-sembang kosong sambil makan free and cerita perkara2 pelik yang berlaku 9 tahun lepas antara kami semua. Kadang2 bila jumpa2 macam ni, teringat la nostalgia baru masuk uitm dulu, and masa melalui alam student yang paling best dalam hidup. Pejam celik, pejam celik sekejap je masa berlalu..dah 9 tahun kitorang still contact each other to make close forever. masing-masing sekarang pangkat tinggi-tinggi, tak kurang dah jadi tokei, and badan masing-masing bulat-bulat termasukla aku huhuhuhuhu....

Lepak-melepak ni sebenarnya penting dan perlu di buat secara berkala agar talian hayat persahabatan terus kekal sehingga bila-bila. Pernah dahulu zaman 1997-1999 kerajaan buat kempen jangan melepak. tapi kebaikan nya masih ada. Betul Ker? LU PIKIRLA LA SENDIRI....:-)

Comments

kurikendi said…
huhuhu, hang bila nak lepak sama?bawak la anak2 hang sama :-)
nurulbadril said…
ala u ni, pecah rahsia ha ha
kurikendi said…
takper arrrr, buat gapo sembunyi2 huhuhuhuhu

Popular Posts