Fire Drill Exercise

Harini ofis aku ada mengadakan latihan kebakaran anjuran Pejabat Keselamatan & Kesihatan Pekerjaan PPUKM. Banyak manfaat yang diperoleh darip
ada program ini antara nya langkah- langkah persediaan dan perlaksanaan apabila kebakaran bermula serta cara- cara penggunaan alat pemadam api (fire estinguisher) dengan berkesan dan betul. Taklimat yang diberi juga tertumpu pada jenis penggunaan fire estinguisher dan tempoh keberkesanan nya apabila disimpan.

Aku sempat pergi program taklimat dan juga penggunaan fire estinguisher sahaja, apabila sesi fire drill, aku tak sempat nak join sebab ada kerja luar pula. Tetapi dari maklum balas rakan lain, fire drill exercise di ofis aku kali ni berjalan lancar dan berjaya. Berikut gambar- gambar yang sempat aku rakamkan.;-

Comments

Popular Posts