Sesuci Hati...Seindah perkenalan...Salam kedua...

Detik pertemuan adalah satu kebahagian. Walaupun dah lama berkenalan, kuasa tuhan tiada siapa yang mampu menahan. Berjumpa jua akhirnya dengannya, Detik kali kali kedua..tiba-tiba kuasa itu muncul kembali, ingin menghangatkan kembali apa yang telah lama mati. Keliru dengan situasi, adakah ianya realiti atau perasaan pribadi. Memendam apa yang dah pasti, saat itulah kasih hampir menjelma. Tatkala, bulan itu sedang bersinar, biarlah ia bersinar dengan lamanya. Aku kesunyiaan pabila bulan itu kembali pudar. Tuhan tolonglah, hampiri aku dengan dia, aku pasti itulah cinta terakhir ku. yang aku cari selama ini. Tuhan tolonglah.

Namun aku pasrah jika itu bukan takdirku, aku pasrah, dunia tak selalu adil pada ku, selama ini aku tunduk kepada mu, ketentuan tuhan. Aku tau cinta ini bertakdirkan halangan yang besar, tapi aku harap kekuatan agar cinta ini bukanlah bertepuk sebelah tangan. Tuhan aku mohon kekuatan. Ampuni aku...

Comments

ciketon fazya said…
relaks la azroy..
insyaallah suzi tu tak lari..

keep on praying..
sbb hati tu milik tuhan..

word verification : commiton --> nearly sound to commitment..hehe

Popular Posts