Selamat datang Buku dan Cikgu 2009

Hari pertama masuk belajar secara rasmi seminar pertama penuh drama Master of Science in Information Management. Gila babi jugak la mata bila tengok assignment yang ntah apa-apa aku tak paham. Rasa menyesal pun ada tapi tak guna kerana aku bukan pengecut pun nak harungi semua nih, sesuai dengan gelaran mr.cool yang diberi zaman yakuza dulu, aku tetap harungi dengan tabah dan cool. Master aku ambil ni jenis by coursework, so memang la banyak kerja yang kena nak buat. Disiplin mesti ada walaupun i'm very poor about dicipline.Tak macam study by research yang very independent but still tought. Balik dari seminar petang tadi, badan dah mula goyang, pening jangan cakap la...panadol memang sentiasa dalam bag untuk ditelan. Baru aku rasa camana perit nya nak memulakan perjalanan seorang pelajar bertaraf MASTER ni.
Aku dah mula rasa perit camana aku nak handle kerja azali aku kat hospital tu yang sentiasa outstation ke felda-felda chikukunya, camana pulak aku nak handle kerja-kerja kursus aku tu and bila pulak aku nak lepak depan pc mengadap i-class aku tetiap hari.pening-pening tapi itulah warna-warni kehidupan yang bakal aku tempoh bermula 2009 ini.
-nazeri-

Comments

Popular Posts