Korban & Aidiladha


Lewat kata disusun sepuluh jari ampun maaf dipinta kepada semua sempena menyambut Aidiladha yang mulia. Dah habis raya baru nak wish, nampak pelik tapi apa nak buat tuntutan pekerjaan membuatkan aku sibuk sampai tak sempat nak update weblog ni.
Tahun ni Aidiladha meriah bagi aku kerana setelah sekian lama akhirnya tahun ni aku buat juga ibadah kurban (walaupun bapak aku yang bayarkan :-) tak kisah lah siapa yang bayar tapi ini sebagai turning point untuk aku mula belajar berkorban samaada masa, keringat, mahupun wang ringgit untuk melangkah kedepan memajukan diri sempena tahun baru. Banyak benda nak buat sempena tahun baru yang bakal menjelma 2009 (1430H) akan datang. Tapi biarlah planning yang dibuat membuah kan hasil walaupun mengambil masa yang lama. kata orang sikit-sikit lama-lama jadi bukit.
Nampaknya tahun 2008 (1429) ni tak banyak aktiviti atau projek yang aku buat, mungkin sibuk dengan kerjaya baru. Bisnes pun tak banyak masuk seperti tahun 2007 dan 2006 tapi aku akan pastikan semua berjalan dengan lancar pada tahun 2009 ini.

Comments

Anonymous said…
nice article=)
kurikendi said…
tq, u ni sapa erk?huhuhuhu

Popular Posts